SINT-PIETERS-LEEUW:- wzc Zilverlinde kan trots melden dat hun acties tijdens de week van dementie, ten voordele van de Alzheimerliga, het mooie bedrag van 1300 euro hebben opgebracht.
Op maandag 15 september bakten hun bewoners samen met de dames van Ferm Vlezenbeek cupcakes en de verkoop hiervan leverde 380 euro op.
Vrijdag 19 september vond hun jaarlijkse kwis plaats en dit leverde een bedrag van 920 euro op.
In totaal kunnen ze dus 1300,00 euro schenken aan de Alzheimerliga.
wzc Zilverlinde: “Via deze weg willen we nog eens iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen.“